17 באפר׳ 2020

עוגיות שוקולד צ'יפ

הכנתי גם עוגיות שוקולד צ'יפ, מתכון אלוהי!
הכי פשוט בעולם להכנה, באמת! צריך קערה אחת וסבלנות וזהו!
פעם קודמת משום מה לא יצא לי כמו שצריך ואני חושדת שזה רק כי לא פעלתי לפי ההוראות. חשוב מאוד מאוד לעשות בדיוק אבל בדיוק מה שהיא אומרת וזה ה-כל! לא להחליף, לא להמציא, פשוט לעשות בדיוק מה שהיא כותבת!
שימי לב לזה שיש שם סוכר לבן וסוכר חום כהה (לא דמררה, לא סוכר חום בהיר אלא אחד שזה מה שכתוב עליו). לא לוותר על סודה ועל שוקולד איכותי קצוץ דק ולא פצפוצי השוקולד הרגילים.
חשוב מאוד גם לעשות כדור פינג פונג כפי שהיא רושמת ולהכניס לתנור ב 190 מעלות ל 12 ד' בדיוק כמו שהיא רושמת!
לא לשכוח לקרר! אני לא יודעת אם אתם זוכרים את עוגיות הנענע שהייתי מכינה? אז נראה לי שאנסה את המתכון הזה בתוספת נענע וגרידת לימון. המרקם יצא פשוט מושלם! הא ולא לשכוח, לפחות לילה אחד במקרר!
מה שאתם רואים אצלי בתנור זה כבר אחרי שהכדורים נמסו אבל זה התחיל מכדורים עגולים.
הייתי מציעה לעשות עם ילדים אבל הקטע שזה צריך לעמוד לילה במקרר ולא יודעת כמה סבלנות תהיה להם...
יכולתי לקצוץ את השוקולד דק יותר אבל התעצלתי...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה