17 באפר׳ 2020

עוגת שמרים – קראנץ שוקולד

עוגות קראנצ' מעולות
אני עשיתי 3 מילויים שונים לפי מה שנותר לי במזווה.
שוקולד לא היה לי אבל היו לי דברים אחרים. הבצק מספיק ל 3 עוגות בחושות כך שאתם מסודרים! עשיתי מילוי אחד של ריבת חלב, אחד של ממרח לוטוס עם אגוזי מלך ואחד של ממרח תמרים עם קינמון ואגוזי מלך. ריבת החלב הייתה הכי חלשה בסיפור הזה. לניקי יש 
אפשרויות מילוי אם אתם לא בטוחים מה כדאי לשים. ממליצה בחום על ממרח לוטוס, הוא לא נמרח הכי טוב אבל הוא פשוט אלוהי!




















העוגה הבחושה השנייה, טיפטיפונת יותר מעיקה כי יש יותר מרכיבים אבל, היא כלללל כך טעימה שמי שטעם מייד רצה את המתכון אז אני חושבת ששווה לנסות!!! אין התפחה של לילה ואת המרכיב שכולם הסתבכו אתו (גבינה לבנה 5% של כנען) יש גם בכל חנויות הרוסים, זה נקרא טבורוג, רק לבקש 5%.
היא נקראת "קרנץ' גבינה ושוקולד"- של קרוטית האהובה שלי!
צורת ההרכבה בדיוק כמו בוידאו למעלה, הבצק טיפה יותר רך ושומני,לא להבהל זה ממש נוח לעיבוד.
בהתחלה הבצק לא הכפיל את עצמו וזה היה קצת מלחיץ (כמעט כמו בטא חחח), לא להלחץ! שימו אותו בתנור על 50 מעלות עם מנורה וחכו שעה- שעה וחצי, מבטיחה שיעלה כמו גדול!
כל שאר התהליך קלי קלות! יוצא ממש ממממממש טעים!


ומתכון אחרון, יש אתו קצת התעסקות אבל זה דווקא כייף ואולי אפילו אפשר להעסיק ככה את הילדים היותר גדולים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה